'RUIMTE IN JE HUIS GEEFT RUST IN JE HOOFD'

IRMA OVER PROFESSIONAL ORGANIZING

'In de jaren dat ik als intensive care- en spoedeisende hulp verpleegkundige werkte heb ik geleerd te werken volgens vaste routines. Dit is een prima basis om overzicht te krijgen in onoverzichtelijke situaties. Daardoor hou je ruimte voor andere zaken die je aandacht vragen.

Tijdens de opleiding tot professional organizer ontdekte ik dat je ook vaste routines kunt leren voor het opruimen en ordenen van je huis en werkplek. Dit geeft superveel rust en ruimte in je hoofd! Je hoeft minder na te denken, minder te onthouden. Opruimen kost dan minder energie, heerlijk!

Beginnen met opruimen van je huis of werkplek kan lastig zijn. Waar begin ik? Hoe pak ik het aan? Soms is het te veel. Herken je dit gevoel? Schakel mij in. Ik hou van mijn vak en vind het leuk je weer ruimte te geven in je huis of op je werkplek.

Ik ben er van overtuigd dat iedereen op enig moment in zijn/haar leven deze hulp kan gebruiken. En met twee paar handen gaat het opruimen twee keer zo snel.

Dit is ook mijn streven in mijn werk als professional organizer: samen bepalen wat er in huis of op de werkplek kan veranderen. En dan ook echt aan de slag: uitruimen, keuzes maken, schoonmaken, opnieuw inrichten en genieten van het het resultaat. En ik geniet dan voor twee: van de tevreden klant en van het resultaat!'

Kun je advies gebruiken bij het opruimen van een kast, de keuken of je huis? Neem contact op voor een adviesgesprek op maat

Hulp nodig met opruimen, schoonmaken en opnieuw inrichten van een kast, kamer, huis of werkplek? Ook dat is mogelijk. Zo neem je contact met me op:

  • vul je contactgegevens in
  • bel je liever? Dat kan: 023 785 23 45
  • mail je liever? Dat kan: irma@mijnhuisoporde.nl
  • geef je op voor de nieuwsbrief met elke keer handige tips
  • Volg Mijn Huis Op Orde op Facebook

Ik bespreek graag met je wat voor jou kan betekenen.

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers NBPO. Daar volgde ik de volgende themadagen:

  • 6 april over perfectionisme
  • 30 september over tijd en tijd maken
  • 25 november over ouder worden en opruimen

Bij de Huishoudcoach volgde in mijn basistraining Organizing Particulieren en Organizing Zakelijke Markt

Op de themadag van de Huishoudcoach volgde in lezingen over dwangmatig verzamelen. 

Op dit moment volg ik blok C in de leergang organizing aan de School voor Organizing

Vier keer per jaar neem deel aan de intervisie bijeenkomsten van de groep 'Groot Haarlem'. Daarin bespreken we ons eigen handelen als professional organizer en beantwoorden we elkaars vakinhoudelijke vragen.  

Ik ben in het bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag

Ben je benieuwd naar de andere plekken waar ik heb gewerkt? Bekijk m'n CV op LinkedIn

OPDRACHTEN DIE IK HEB GEDAAN

Reactie op de workshops 5 april 2018 in Villa Vijf33

Gerda Je bent een heel mooi mens, je klanten boffen met je. Ook bedankt voor alle info die je stuurde, en nog belangrijker alle positieve energie!

Joke! Vond het fijn dat ik donderdag bij de workshop was. Vooral de magneetplekken snap ik ineens... Waarom mijn tafel altijd meteen vol ligt als ik thuis kom. Tas, sleutels, boodschappen. Alles wat je even neerlegt als je meteen naar het toilet moet, de honden uitlaten etc.

Vroeger met het gezin at je ook aan deze tafel, nu is het bureau, werkplaats en (als ik niet oplet) bijna een opslagruimte. Het is ook het eerste dat ik zie als ik binnenkom. Nu ik dat door heb, is het meteen een aandachtspunt... Klein detail, goed punt!

Ik hoop nog meer van deze kleine dingen te leren op andere workshops. -

Workshop 'Mijn Werk Op Orde' voor Vrouw in Bedrijf

Op 14 maart 2018 gaf ik een workshop over het organiseren van je werk als zelfstandig ondernemer. Lees in het verslag over welke vragen er werden gesteld. 

Review van Sonja

Sonja heb ik geholpen bij het opruimen van haar huis. Daardoor kreeg zij weer ruimte in huis en in haar hoofd. 

Review van Martine

Ik hielp Martine bij haar verhuizing, lees wat ik voor haar kon betekenen.

Review van Xandra

Xandra hielp ik met het opzetten van een plan voor het aanpakken van een grote administratieve klus.

Review van Loes

Loes wilde haar inloopkast weer beter toegankelijk maken. In 2 sessies van 3 uur hebben we klus geklaard

Anderen over Irma

'Irma heeft mij geweldig geholpen met een grote administratie klus'
Xandra

'Irma bewaarde perfect het overzicht tijdens mijn verhuizing'
Martine

'Die spullen zitten maar in m'n hoofd, jij helpt me om keuzes te maken en ze weg te doen'
Sonja



Aangesloten bij

https://www.bewusthaarlem.nl/
http://schoolvoororganizing.nl/
http://www.nbpo.nl/