Geslaagde workshops

In het najaar van 2018 gaf ik 2 trainingen over het schrijven van effectieve e-mails aan een team uit het VUmc. De medewerkers uit dit team ontvangen veel vragen over de rekeningen die patiënten ontvangen nadat ze zijn behandeld in het VUmc. 

Dit is de reactie die ik na afloop kreeg van de leidinggevende: 

Inmiddels zijn we een maand verder en merk ik bij een paar medewerkers echt dat ze goed bezig zijn a.d.h.v. de training.

De Topdesk (mailingssysteem) is inmiddels zo goed als bij en de kwaliteit van de reacties is echt verbeterd.

Irma nogmaals bedankt voor de training.


Tijdens deze training kwamen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Wat willen we uitstralen met onze mails en antwoorden?
  • Hoe schrijven we dit zo effectief mogelijk op?
  • Heeft dit ook het gewenste effect? 

Toen we dit duidelijk hadden hebben we geoefend met het beantwoorden van 'lastige mails'. Met goed resultaat als ik de reactie hierboven lees. 

Hoe leuk is dat?

Reacties

Laat een reactie achter