Geen zin om te lezen? Bekijk de documentaire waarin ik vertel over mijn werk.
Of lees over mijn passie voor organizing:
Veel van mijn klanten gebruiken de woorden: chaos, troep, rommel. Die woorden gebruik ik niet. Want ik zie geen troep en rommel. Wat ik wel zie is:
- Veel (dezelfde) spullen zonder een vaste plek.
- Spullen die voor kasten staan waardoor de kasten niet bereikbaar en soms leeg zijn.
- Soms te weinig of onpraktische bergruimtes en kasten.
- Administratie die nog niet is bijgewerkt of achterloopt.
Daardoor zijn mijn klanten het overzicht kwijt en weten ze niet waar en hoe ze moeten beginnen.
Gelukkig weten ze wel wat ze voor hun kamers, kasten en huis wensen. Dat is voor mij het 'startschot'. We gaan echt beginnen!
Kast voor kast, la voor la zoeken we uit. Ik ruim samen met je op én we voeren af waar jij afscheid van wilt nemen.
Hierdoor ontstaat er ruimte, krijg jij meer overzicht en daardoor ontstaat er weer rust in huis.
En met dat overzicht:
- Bespaar je tijd. Je hoeft minder te zoeken en je huishouden kost minder tijd en energie.
- Bespaar je geld, je hebt overzicht over je administratie en je betaalt op tijd.
- Weet je waar je spullen zijn, dus je hoeft niets dubbel te kopen.
- Houd je tijd & energie over om andere dingen te doen. Want opruimen en huishouden kosten je nu minder tijd en energie.
Is dit makkelijk? Nee, nieuwe dingen leren kost tijd, oefening en doorzettingsvermogen. En daar steun ik je van harte mee.
Ik leer je:
- Simpele opruimmethodes die voor jou werken.
- Effectieve stappen om je administratie bij te houden
- Gewoontes die bij jou passen en waarmee je huishouden bij is.
Professional Organizing is mijn vak én ik vind het een voorrecht om met mijn klanten te werken.
Durf je het avontuur aan? Stuur een berichtje en ik neem contact met je op!