Opzetten van een bewaararchief

De workshops voor 2017 zitten erop en ik ben druk bezig met de planning voor 2018. Daar horen jullie nog van!

Wat mij opviel is dat er zoveel deelnemers, maar ook klanten die ik begeleid, vragen hebben over het bewaren van papier:

  • Welke papieren moet ik allemaal bewaren?
  • Welke papieren horen bij elkaar?
  • Hoe kan ik het beste sorteren en clusteren?
  • Hoe lang moet ik documenten dan bewaren?

Die vragen komen vaak voorbij. Blijkbaar leeft het meer dan ik dacht. Dus daarom toch weer een nieuwsbrief over papier.

Dit keer over het opzetten van een bewaararchief  waarin je alles terug kunt vinden. Combineer deze nieuwsbrief met de nieuwsbrief over bewaartermijnen   en je kunt meteen aan de slag in deze donkere en regenachtige dagen! 

Maandelijks de nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je in onderaan op de Homepage. Leuk!

Succes en tot de volgende nieuwsbrief, 

Irma

Reacties

Laat een reactie achter